Re: htb :quantum of class is too small

W liście z sob, 06-09-2003, godz. 11:55, kcienciala@wp.pl pisze:
> Witam,
> szukalem w goodle,archiwach grup,na oficjalnej stronie, no i niestety nie
> znalazlem odpowiedzi.
> Jadro 2.4.22 zmienione tylko tc z patcha tak jak zalacaja na home page.
> Pojawia sie problem podczas definiowania klas.Na oficjalnej stronie radza
> "If you will need you can specify quantum manualy when adding or changing
> the class.
> You can avoid warnings in log if precomputed value would be bad.
> When you specify quantum on command line the r2q is ignored for that class."
> No ok. tylko jak?
> [...]

Witam
	Klase musisz definiować z parametrem quantum, który wyliczasz z rate
przeliczonego na bajty i dalej podzielonego przez 1500, czyli tyle ile
wynosi średnia wielkośc pakietu.
Więc jeśli rate wynosi np. 128Kbit:
tc class add dev ...... quantum 128*1024/8/1500
--
Pozdrawiam                  Mariusz, <mario@mikule.net>
Boże spraw by mi się chciało, tak jak mi się niechce...