Re: Debian w ramdysku [bylo: kernel panic, initrd]

Krzysztof Krupa napisał.
> Nie wiem czy to kogos zainsteresuje, ale pochwalic sie moge
> Mianowicie udalo mi sie ,,stworzyc'' debiana dzialajacego
> na ramdisku. Narazie inicjuje sie z dysku twardego, ale
> pracuje nad tym, aby szedl z CD.
> No poprostu chwilowy nadmiar wolnego czasu :-)
> Dziala tak:
> - laduje jadro z twardziela, daje mu parametr ramdisk_size=30000
> - oczywiscie devfs startuje tez
> - laduje sobie initrd z malym systemem
> - jak ten system juz odpali, przygotowuje filesystem na ramdisku
> - montuje ramdisk, tworze na nim strukture katalogow
> [...]
Witam.
Wydaje mnie sie, ze, to bardzo dobry pomysl z wykonaniem tej distro.
Gdy Tobie czes pozwoli moze wato by sie zastanowic nad jego polonizacja.
Mam nadzieje,ze Tobie uda sie znalezc chetnych do wspolpracy.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1