Re: Odzyskiwanie danych z ext2

Janes napisał.
> Witam:)
> Wlasnie przed chwila niechcacy zformatowalem partycje ext2. Oczywiscie
> - jak zawsze w takich przypadkach - zawiara(la) ona niezwykle wazne
> dane, a backup okazal sie, jak sie to mowi, nieskuteczny ;)
> Ale - do rzeczy - blagam - podpowiedzcie, jak sie zabrac za odzysk,
> jakie szanse na powodzenie, gdzie szukac szczegolowych i rzeczowych
> informacji na ten temat (mam bardzo malo czasu by te dane odzyskac)
> Nieco szczegolow: partycja 40GB, jedyna na calym dysku, zapelniona w
> ok. 85%, ostatnie e2fsck wykazalo bodajze 0,2% fragmentacji, ostatnie
> [...]
Witam.
< Nie debianowy off topic >
Watpie, zeby pomoglo, ale moze poprobuj uzyc
fsck -vy /dev/hdXY
    ^   ^            (spacje pojedyńcze - nie opuszczać) hdXY na koncu,
                      naprawiana patrycja np. hda3
Wiecej o nim w moim FAQ w FLUG-u pod
http://www.forestlandia.com/modules.php?name=Universal_Module&op=ViewItems&vid=11
Co do googli cala sztuka polega na dobrraniu slpwa kluczowego i
manipulowaniu ustawianiami gogli. Zerknij pod link i dalsze
proponowane poprzez google linki. Jezeli nie wystarczy przestaw linuxowe
google na przeszukiwanie wszystkich witryn (podany link wykazuje
polskie.)
Aha. Moze poprobuj poszukac Ranish Partition Manager Ja to cudo mam w
wersji
2.38 na dysketce systemowej. On bodajze odzyskuje rozna partycje i chyba
rowniez ext.2 Ja nie4dawno majac malo czasu nim z trudem odzyslalem
FAT-32
ktora mnie uszkodzil disk druid od Aurox 9.0 </ Nie debianowy off topic

--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1