Odzyskiwanie danych z ext2

Witam:)

Wlasnie przed chwila niechcacy zformatowalem partycje ext2. Oczywiscie
- jak zawsze w takich przypadkach - zawiara(la) ona niezwykle wazne
dane, a backup okazal sie, jak sie to mowi, nieskuteczny ;)
Ale - do rzeczy - blagam - podpowiedzcie, jak sie zabrac za odzysk,
jakie szanse na powodzenie, gdzie szukac szczegolowych i rzeczowych
informacji na ten temat (mam bardzo malo czasu by te dane odzyskac)
Nieco szczegolow: partycja 40GB, jedyna na calym dysku, zapelniona w
ok. 85%, ostatnie e2fsck wykazalo bodajze 0,2% fragmentacji, ostatnie
odmontowanie nie bylo czyste - zdechlo zasilanie w czasie kopiowania
plikow na te partycje, wiec mozliwe uszkodzenie dawnego systemu
plikow.

Licze na Wasza pomoc!:)

--
Best regards,
 Janes                          mailto:janes@hot.pl

ps. Dodam tylko tylko, iz o strukturze systemu plikow ext2 mam pojecie
zblizone do zadnego - po porstu, nigdy do niczeg nie bylo mi to
potrzebne... az do dzis...:(
ps2. Jesli koniecznie chcesz udzielic odpowiedzi, a nie potrafisz,
albo nie chcesz, napisac nic wiecej niz "spadaj i googluj" - oszczedz
klawisze - i tak juz prawie co drugi post na tej liscie zaiwera
zblizona odpowiedz, wiec nie warto sie chyba powtarzac...