Re: grsecurity

Dnia Wed, Sep 03, 2003 at 12:56:25AM +0200, firegold napisal(a):
> witam. mam rozkmine... dodalem apt kernel-patch-2.4-grsecurity
> teraz w /usr/src/ mam katalogi :
>
> |-kernel-patches
> |
> |-kernel-source-2.4.20
>
> jak mam dodac grsecurity-2-4  ? odpalam w apply plik i nic.. niedodaje... kopiuje do katalogu kernel-source kataloki pliki i dalej to samo... moze mi ktos cos poradzic ?
> jajko umiem zrobic... ale tego jeszcze nierobilem i bardzo bym prosil o jakas pomoc...
>
>     artur h (firegold)
>     tel.: 506280173
>     gg: 1683874
>     icq: 81231086
> [...]

1. gdzie delimiter ?
2. gdzie poprawna sygnaturka ?
3. Linux Registered User #324736 ... jeszcze wam się to nie znudziło ?
4. cd /usr/src/
cp kernel-patches/all/grsecurity-2-4/grsecurity-kolejna_wersja.patch.gz /usr/src
gzip -d grsecurity-kolejna_wersja.patch.gz
patch -p0 < grsecurity-kolejna_wersja.patch

cd linux
make config/menuconfig (do wyboru)
włączenie odpowiednich opcji
make clean dep modules modules_install bzImage bzlilo
.......... kawa ..................
reboot (modlenie się o poprawny start)

 system wstaje--------system niewstaje
kolejne zabawy        odpalenie w wciśniętym ctrl
                      wybranie w opcji lilo LinuxOld
                      (o ile było się na tyle cwanym
                      aby zrobić LinuxOld), rekompilacja,
                      reboot, modlenie się, etc etc ...
                      standartowy dzień ;)

--
Kowalski Pawel
argail(na)histeria.pl | JID:argail(at)histeria.pl