[OT] Problem sprzetowy?

Witam,
posiadam plyte ASUS P4P800 Deluxe - chipset intel 865PE, zintegrowana karta
sieciowa GigabitEthernet (3COM Gigabit Lan PCI Controller) i tu zaczyna sie
problem. Z jajek dostepnych w dystrybucji (Debian 3.0rev1) zadne nie
obsluguje tej sieciowki. Nalezy skopiowac z plytki dostarczonej przez
producenta odpowiedniego tar.gz, rozpakowac i wykonac make - dostajemy
modulik 3c2000 z ktorym sieciowka chodzi ale niestety nie do konca - mozna na
stale wpisac adres IP ale z dhcp nie bierze. Wydaje mi sie, ze jajko mam
dobrze skompilowane (2.4.22 + ac1 - zreszta AC w swojej latce dorzuca obsluge
tej sieciowki!!) poniewaz dodatkowy rtl normalnie IP pobiera z serverka DHCP.
W logach nie ma zadnych bledow - wszystko wyglada tak jakby IP zostalo
przypisane w sposob calkowicie normalny ale NIE JEST :(
Gdzie tkwi problem?
Spotkal sie ktos z kolegow z czyms takim?

Gdyby nie ten jeden mankament (sieciowke na plycie mozna wylaczyc i pracowac
na zewnetrznej ale to chyba nie o to chodzi?) to plyte bardzo polecam
wszystkim - obsluga procesorow HT, dwukanalowa obsluga pamieci i S-ATA
pozwala na budowe na prawde wydajnego komputera po akceptowalnych kosztach
(nie, nie jestem dystrybutorem ASUS'a ani tez nie jestem z ta firma w zaden
sposob zwiazany, no moze sentymentalnie ;-))) )

Pozdrawiam,
Przemek Kula.
PS. Mam nadzieje, ze nikt mnie nie zje za tego mejla.

--
e-mail:		przemyslaw.kula@opcja.pl
gg#:		1746874