Re: Lilo + stary linux :(

On Tue, Sep 02, 2003 at 08:47:59PM +0200, Marcin Winkler wrote:

> A jednak nie, to nie windows . Jezeli botuje z kenera debianowego to musi
> przegrac na tamta partycje /lib/modules/${ver} lub sciagnac z pld
> vmlinuz-${ver} i (zrobic/skopiowac) initrd do tego i zaladowac jak
> normalne jadro zmianiajac tylko root=xxx

A mi sie nadal wydaje ze zadziala. Oczywiscie jesli na BR partycji hdc8
bedzie wgrane lilo, ladujace tamtejszego linuxa.
Mam tak teraz, z tym ze to tez debian.
Czyli z lilo w MBR, wybieramy lilo w BR hdc8, ktore laduje system
znajdujacy sie na owej hdc8 (PLD).

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |