Re: GTK1.2 i iso8859-2

On wto, 2003-09-02 at 13:09, Wawrzyniec Niewodniczański wrote:
> Miałem go stworzonego, ale poprawiłem go na taki jak Twój i dalej nic. Ale
> zdaje mi się, że system jakby go nie widział. Ciągle czyta z pliku
> /etc/gtk/gtkrc.iso8859-2

Poddaję się (jestem zielony jak kapustka). Zwyczajnie miałem podobny
problem i doszukałem się w pliku .gtkrc błędnie ustalonego kodowania na
iso8859-1. Spytam jednak - skąd ta pewność że wykorzystywany jest plik
/etc/gtk/gtkrc.iso8859-2 ? (pamiętam jak drastycznie zmieniałem rozmiary
czcionek w tym pliku aby przekonać się czy system z niego korzysta - i
nie korzystał).

> A co masz w pliku ~/.gtkrc.mine bo u mnie taki nie istnieje.

Hahaha zasadzkas ! u mnie również taki nie istnieje. Już nic nie
rozumiem.

Pozdrawiam
Maciek