Re: GTK1.2 i iso8859-2

On Tue, 2 Sep 2003, Maciej Kasprzyk wrote:

> witam
>
> Prawdopodobnie chodzi o plik konfiguracyjny (a właściwie jego brak).
> (wydaje mi się, że automatycznie utworzy go program gtk-theme-switch) -

Tak 'switch' go tworzy.

> jeśli nie, to w domowym katalogu utwórz:
>
> .gtkrc
>
> a jego zawartość: (trochę teraz zaśmiecę)
[...]
> include "/home/maciej/.gtkrc.mine"

Miałem go stworzonego, ale poprawiłem go na taki jak Twój i dalej nic. Ale
zdaje mi się, że system jakby go nie widział. Ciągle czyta z pliku
/etc/gtk/gtkrc.iso8859-2

A co masz w pliku ~/.gtkrc.mine bo u mnie taki nie istnieje.

Przy okazji odpaliłem gimpa i u nim także nie moża wybrać czcionki
helvetica!