Re: Lektura dla Debianowców

On Mon, Sep 01, 2003 at 02:23:09PM +0200, Janusz S. Bień wrote:
> Przeczytałem tekst z zainteresowaniem. Myslę, że jest bardzo
> pożyteczny.
Cieszę się.

> Nasunęło mi sie kilka pytań, najważniejsze jest następujące:
>
> Czy dobrze rozumiem, ze nie jest możliwy anonimowy dostęp do CVS
> (oczywiscie, tylko do odczytu)?  Jesli tak, to szkoda.
We wspomnianym dokumencie napisałem, że jedną z zalet uczestnictwa
w projekcie jest dostęp do tłumaczeń zanim zostaną oficjalnie
opublikowane. Jest to jakaś motywacja dla osób, które przystępują do
projektu tylko by przeprowadzać korektę. W związku z tym nie
przewidujemy anonimowego dostępu do repozytorium.

Co nie zmienia faktu, że i tak istnieje możliwość ,,obejścia'' tych
obostrzeń ;)
http://debian.linux.org.pl/zrobione/pomoc/pomoc.html/ch-cvs.html#s3.6
Zawsze można pobrać dowolny katalog (czy nawet wszystkie) klikając na
"Download tarball".

pozdr,
fEnIo

--
      _     Bartosz Feński aka fEnIo | mailto:fenio@o2.pl | pgp:0x13fefc40
    _|_|_    32-050 Skawina - Głowackiego 3/15 - w. małopolskie - Polska