Re: linux, laptop, czas pracy na bareti

Użytkownik Adrian Merda napisał:
Witam

Pytanie może off-topic ale nie do końca :-) Na laptopie Compaq Presario
700 zainstalowałem obok Windowa XP Debiana. Na Windowsie laptop pracuje
na bateriach jakieś 2,5h a pod Debianem 1h. W serwisie powiedzieli, że
może tak być, bo notebook był projektowany pod Windows. Ale wolę zapytać
kogoś jeszcze, bo serwis, Compaq'q nie jest skarbnicą wiedzy:-)

Spróbuj zainstalować np. klaptopdemon (jedyne co znalazłem) i się pobawić.
Lub też ograniczyć zużycie procka (usuń niepotrzebne serwery, demony)

-KNT

--
| zajcewl!poczta.wp.pl ~ knt!klub.chip.pl ~ knt!gazeta.pl ~ knt!pf.pl |