Re: your mail

On Mon, Aug 25, 2003 at 03:20:10AM +0200, |K a C z Y| wrote:
> spioszek <spioszek@plusnet.pl> [2003-08-25 02:47]:
>
> po tresci pytań wnoszę że dla ciebie bedzie trudno :-).
> Pobądz jeszcze troche w mandrake i duzo czytaj czytaj i jeszcze raz
> czytaj[1]

Jakos nie widze nic zdroznego w tych pytaniach. Zupelnie normalne.
Moze ten kolega siedzi juz na Mandrake dosc dlugo i chce sie przestawic
na cos innego. A jak interesuje sie jedna dystrybucja, to nie czyta o
innej, wiec nie wie na jakie problemy moze trafic.
Wiem - bo tez mialem taka sytuacje.

Ale powtarzam raz jeszce, zadnych problemow nie bedzie - system nie
jest taki trudny, moze troche mniej ,,klikalny'', ale jak
ktos chce Linuxa, to i tak bedzie grzebal w configach, bo taka
natura tych ludkow.

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |