Re: your mail

On Mon, Aug 25, 2003 at 12:23:49AM +0200, spioszek wrote:
> mam małe pytanko: czy trudno będzie mi się przestawić
> z linuksa mandrake 9.1 na Debiana? czy w debianie
> istnieje środowisko graficzne KDE? czy debian jest
> dobrze spolszczony?

nie trudno, a i napewno bardzo madre posuniecie :-)

Polecam

- KDE istnieje
- spolszczone na tyle, ile trzeba :-)
- IMHO nawet testing (czy unstable) bardziej stabilny
  niz Mandrake

  Nie obrazajac userow Mandrake :-)

- przede wszystkim bardzo uporzadkowany system, dla
  poznania ktorego warto poswiecic troszke czasu.
  Oplaca sie.

PS. zawijaj linie

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |