Re: Rozmiar Swapa

W liście z nie, 24-08-2003, godz. 07:26, Robert Różak pisze:

> Teraz to przesadziłeś chyba. Mam serwer biurowy z 768 Ramu, to tego 15
> Xterminali, z czego połowa zwykle pracuje (OpenOffice, Galeon,
> Sylpheed czasem coś jeszcze). Zwykle kawałek ramu jest jeszcze wolny.
>
> Pozdrawiam,
>
> R.

To uruchom dwie kopie gimpa z ~ 100 mb obrazkiem :). DO tego dolicz, ze
komputery wylaczam kiedy musze, dwie kopie kde, dwie mozille, dwa
opennoffice (choc przyznam, ze wersja 1.1 jest duuuzo szybsza i mniej
pamieciozerna:) ), przez caly dzien idacy film (moj syn pokochal shreka
i oglada go fragmentami przez caly dzien), nie wspominam o evolution.
Oczywiscie, przez pierwszy dzien zajetosc swapa wynosi 0 mb, ale po
jednym - dwoch dniach pracy system zaczyna juz z niego korzystac.

Michał <ryjek38@poczta.onet.pl>