Re: Drugie Minispotkanie linuxowe Gdansk 2003.

Subject: [linux] Re: [TLUG] Drugie Minispotkanie linuxowe Gdansk 2003. -
     Bylo Re: [TLUG]Minispotkania Linuxowe Gdansk 2003.
Date: Wed, 20 Aug 2003 20:52:22 +0200
From: Krzysztof Zubik <kzubik@netglob.com.pl>
To: tlug@linux.gda.pl
CC: slug@silesia.linux.org.pl, linux@lists.cifrid.net,
     linux-in-pl@yahoogroups.com, linux-in-forest@yahoogroups.com
Krzysztof Zubik napisał.
> Witam.
> Jest akurat dobra okazja, zeby kilku z nas moglo sie podobnie jak na
> Pierwszym Minispotkaniu spotkac. Dzisaj przyjechali do Gdankska
> Maciej Juchno i Katrzyna, oraz Rufio i juz sa w domu studenckim.
> Wlasciwie w tym roku jest okazja na spotkania chociazby z okazji
> 10-lecia Debiana. Wiecej o nim pod.
> http://www.debian.org/News/2003/20030811
Witam.
Wypadaloby, zebym cos wspomnial na tenmat tego Minisporkania.
Coz mielismy w Gdansku tym razem male spotkanko w 4-osobowej grupce
Maciek, Katarzyna, Rufio i ja. Tym razem spotkanko trwalo kilka dni
od piatku do poniedzalku.  Nieco czasu poswiecilismy na luzne dyskusje
o linuxe. Pozatym korzystajac z raczej dobrej pogody przebywalismy
nawet dosc dlugo na plazy, pozwiedzalismy stary Gdasnk i spotkalismy sie
u mnie. O tym jak i o poprzednim Minispotkaniu jeszcze powiem i
umieszcze opis w wlasnej witrynie internetowej. Ciekaw jestem czy
mnie sie udaly fotki. Jutro odbieram wywolana pierwsza rolke filmu i
fotki
z Pierwszego Minispotkania, kilka fotek z Drugiego Minispotkanioa i
spotkana
TLUG-u. O ile bede udane i gdy bede miec okazje wyskanuje je i
beda w mojej witrynie.
Wakacje jeszcze trwaja. Juz nie ma takich upalow jak dotad , a szkoda
jednakze raczej pogoda bedzie na tyle dobra, ze mozna by zorganizowac
kolejne Minispotkanie wiec czekam na propozycje.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1