hm jak udowodnic wine operatora??? - OT

mam internet...
swietnie...
pingi do gatewaya wachaja sie od kilkunastu do ponad tysiaca ms...
czesto wogule niemam mozliwosci polaczenia z tym gateway-em...
czesto wystepuje gubienie pakietow - srednio do 10 % wyslanych ...
w domu mam siec wlasna... przez haba podlaczone dwa kompy...
ktora zawsze dziala prawidlowo...
testy robilem rowniez na odlaczonym hub-ie i podlaczonym tylko
jednym komputerze...
a i jeszcze jedno.. czesto a gesto gdy moja Dama uzywa swojego
(patrz drugiego komp-a) wystepuje konflikt adresow IP..
(te "osiolki" niepotrafia ustalic kto im bruzdzi w sieci...)
problemy zaczely sie od stycznia ... troche pozezbili i co zajelo im 4 miechy...
bylo lepiej  przez 2 tygodnie... (okolo) nastepnie znowu to samo...
wyklucilem sie zeby nie placic.. no i poszli na reke przez nastepne
miesiace az do sierpnia nie placilem ... lecz niestety.. nadal sa problemy
a ta szanowna firma chce mi przyslac fakture...

jak wymoc naprawe... bo mi juz brakuje slow... (srednio dzwonie do nich
codziennie... i prosze zeby cos zbadali... )
a tam....

Pozdrawiam

hipiss

ps .sorki za dlugosc posta...