pytania "lekko" niedebianowe

Hej!

Mam za zadanie zrobić sieć 20 kompów oraz podłączyć je do sieci. Jako
router postawię tam debianka a na nim oczywiście maskaradę oraz parę
serwisów (ftp, www, mail, blablabla).

Mam pytanie jakiego byście poradzili providera oraz jakie łącze - na
maksa będzie z 10 użyszkodników latających po WWW. Oczywiście żeby
sprzęt od providera (typu karty ethernetowe, modemy etc) działał na
debianie. Aha, oczywiście nie jest tak że nie mam o tym bladego pojęcia
jednak chciałbym dowiedzieć się o zdanie innych (mądrzejszych np.:-).
Sieć będzie w centrum Warszawy.

pozdrawiam!

cayco

P.S. Do jutra muszę znaleźć optymalne rozwiązanie...