Re: Unresolved sysmbol

Użytkownik cobweb@netghost.biz napisał:

uuuu... Niedobrze. Wejdź do katalogu z jądrem i walnij ,,make distclean [old/menu/x/(niepotrzebne skreślić)]config dep'' (przedtem skopiuj plik ,,config'' gdzieś lub nie wydawaj ,,make distclean'').

-KNT

Txh to naprawde pomoglo chyba cos wczesniej zamieszalem

Gdzieś w dokumentacji było, że źródła jądra przed użyciem muszą być potraktowane ,,make dep''. Niewiedziałem jak jest u ciebie więc wolałem podać ci wszystko od ,,make distclean''.

-KNT

--
~ zajcewl@poczta.wp.pl ~ knt@klub.chip.pl ~