Re: Samba + winXP z firewallem

Witam!

Akurat 18-08-2003 (poniedziałek) o godz. 11:07 Piotr Potargowicz napisał(a):

> No a ja na takich ustawieniech przegrywam :(, o os levelu occzywiscie
> wiedzialem, o tym pisalem w pierwszym poscie.
> A firewalll w winXP powoduje u mnie  to że "otoczenie sieciowe" przestaje
> dzialac..
Więcej konkretów! A jeszcze lepiej - same konkrety! ;))) Już jakiś czas
temu pisałem o tym, że ja akurat jestem kiepski w wróżeniu z fusów. ;)

Firewall w WinXP? - NTG. Ale powiedz co to znaczy u Ciebie, że otoczenie
sieciowe przestaje działać? Przestaje działać w Windoze, tyko w XP, we
wszystkich Win, we wszystkich (Win/Linux) kompach w LAN? Jakich narzędzi
używałeś do diagnozy i co mówią (nbtscan, smbclient...)? A przede
wszystkim - co mówi Samba (logi)? Ustaw w smb.conf wyższy poziom
logowania (log level = 3).

Samba jest wyjątkowa, ale trochę kapryśna. Jeżeli dopiero zaczynasz z
nią przygodę wiedz, że ona potrzebuje, abyś na początku trochę się
'zaangażował' ;))). W zamian, po prawidłowej konfiguracji możesz
spokojnie o niej zapomnieć.

Pozdrawiam
Tomasz Jakub Skrynnyk

--
Linux Registered User #277542 | http://lab02.host.sk | GG: 136500
Key fingerprint = B687 2345 94E4 D877 65A6  7599 E3E4 608E 84FA C32D