Re: console-screen.sh - błąd?

Użytkownik Pawel Kowalski napisał:

Dnia Thu, Aug 14, 2003 at 12:14:12PM +0200, Krystian Lewandowski napisal(a):
Już ktoś zgłosił problem. Pojawiła się nawet łata. Ciekawe kiedy będzie w pakiecie.

Obawiam się, że to nie tylko to - razem z tym błędem inne binarki zaczęły wywalać mi komunikaty o naruszeniach ochrony pamięci itd itd - miedzy innymi serwery gier ... w trybie nagłym musiałem przestawić się na sarge - gdzie całośc pracuje bez zgrzytów.
Ja też mam ten sam problem. Nie znam rozwiązania.

Bertold