Re: proste problemy

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że luke napisze:
[...]
> Debian Woody 3.0.0
>
> 1. Po wydaniu polecenia 'su' lub 'su root' po podaniu nawet poprawnego
> hasła wypisuje, że złe...

Niemożliwe, że jeśli _niczego_ nie zmieniałeś su przestało
ot tak sobie działać. Przypomnij sobie... może ktoś ci namieszał?

> Żeby się logować jako root muszę użyć
> klienta ssh :) - zapis typu ssh localhost -l root jest trochę dłuższy
> niż su

alias su 'ssh root@localhost'

[...]
> 2. Mam (niestety) winmodem - InPort Home - czy i jak
> mógłbym go zainstalować pod linuksem?

Nie mam pojęcia, zależy od chipsetu; www.linmodems.org

Jacek Kawa  **You are not obliged to say anything unless you wish to do
                so, but whatever you say may be given in evidence.**