proste problemy

        Jak już zaznaczyłem w temacie moje problemy są dość proste, jednak
nie mogę sobie z nimi poradzić :(

Debian Woody 3.0.0

1. Po wydaniu polecenia 'su' lub 'su root' po podaniu nawet poprawnego
hasła wypisuje, że złe... Żeby się logować jako root muszę użyć
klienta ssh :) - zapis typu ssh localhost -l root jest trochę dłuższy
niż su :D. Dodam, że kilka dni temu było OK, a ja nic nie zmieniałem w
sysie. Nie wiem jakie danu tu mogą być potrzebne - kernel 2.4.20
Przez sudo też nie mogę wydawać poleceń jako root :(

2. Mam (niestety) winmodem - InPort Home - czy i jak
mógłbym go zainstalować pod linuksem?

Łukasz Milewski        (milewski7@wp.pl)
["Ten kto kontroluje oprogramowanie, kontroluje wojne"]