problemy z instalacją pakietów

Hello , debian-user-polish@lists.debian.org

Mam problem z Debianem Woody'm w mianowicie z instalacją pakietów lub
usuwaniem, w sumie chodzi o jakie kolwiek opracje +/- na pakietach,
gdy chcę zainstalować jakikolwiek pakiet to pojawia mi sie komunikat i
nie wiem co jest o co mu chodzi:

dpkg (subprocess): unable to execute new pre-instalation script:
Permission denied
dpkg: error processing <jakis_pakiet> (--install);
subprocess pre-installation script returned error exit status 2
errors were encountered while processing:
<jakis_pakiet>

--
Best regards,
 J.                          mailto:bahut@tlen.pl