Instalacja Debiana na RAID 1

Witam wszystkich Grupowiczów.

Szukałem, szukałem i znaleźć nic ciekawego nie znalazłem.
Sprzęt:

PIV 1,8 Ghz
Asus P4B533-E (RAID Onboard PDC20276 Promise)

2xHDD 40 GB Seagate - skonfigurowane w RAID 1 (Mirroring)

No i problem :(
Nie mam pojęcia jak posadzić na tak skonfigurowanych dyskach Debiana. Nie
znalazłem żadnych driverów, które mógłbym sobie dodać podczas instalacji.
Instalator defoultowo nie wykrywa dysków widzi kontroler jako nieznany.
Proszę o jakąkolwiek poradę ponieważ jak na razie nic nie znalazłem.

Pozdrawiam
NetOperek