Re: Realtek 8139too na 2.6.0-testX

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Kamil 'czemu aka klusek' Bista napisze:

[...]
> 2.6.0-test3, zreszta na innych bylo to samo.

> Nie wiem zabardzo jak to sprawdzic, nic mi to nie mowi :)

uruchom z oboma opcjami noacpi i acpi=off oraz acpi wyłączonym w biosie

> Zalogowalem to co dotyczy eth z syslog i messages.
> Dodam, iz w komputerze mam dwie karty sieciowe (8029 i 8139 jednak ani
> na tej ani na tej siec nie dziala).

Raczej dziwne.

> Log: http://klusek.michu.pl/messages

eth1: media is unconnected, link down, or incompatible connection

spróbuj skonfigurować tak:
CONFIG_8139CP=m
CONFIG_8139TOO=m
# CONFIG_8139TOO_PIO is not set
# CONFIG_8139TOO_TUNE_TWISTER is not set
# CONFIG_8139TOO_8129 is not set
# CONFIG_8139_OLD_RX_RESET is not set

w razie czego sprawdź, czy podobnie jest jeśli skorzystasz z 8139cp
zamiast 8139too

Jacek Kawa  **Exotic ideas embedded in particular languages require those
                       languages for expression. [F.Herbert]**