Re: Realtek 8139too na 2.6.0-testX

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Kamil 'czemu aka klusek' Bista napisze:

> Witam, po zainstalowaniu kernela 2.6 nie dziala mi moja karta sieciowa.
> Adres IP ustalam normalnie ifconfigiem, nastepnie dodaje routing (potem
> polecenie route nie dziala, tak jakby nie moglo odczytac dnsu).

W /var/log/syslog powinieneś mieć jakieś komunikaty błędów. Nie ma?

> Nie moge
> pingowac ani po sieci lokalnej ani dalej w internet, od 2.4 i 2.2
> chodzila bez problemu. Spotkal sie moze ktos z takm problemem?
>
> Sieciowka Realtek 8139c i 8139d, nie dziala ani ta ani ta. Sterownik
> 8139too jako modul i probowany jako wkompilowany na stale.

U mnie działa:
02:05.0 Ethernet controller: Realtek Semiconductor Co., Ltd. RTL-8139/8139C/8139C+ (rev 10)

Linux finwe 2.6.0-test3 #1 sob sie 9 12:29:13 CEST 2003 i686 GNU/Linux

> Z gory dzieki za jakakolwiek odpowiedz, wiem ze 2.6 jest w fazie testow
> ale znajomemu chodzi ta sieciowka, nie wiem co moze byc problemem u mnie.

"be more specific"

Jacek Kawa  **Kto jest za, moze opuścić ręce i odejść od ściany...**