Realtek 8139too na 2.6.0-testX

Witam, po zainstalowaniu kernela 2.6 nie dziala mi moja karta sieciowa.
Adres IP ustalam normalnie ifconfigiem, nastepnie dodaje routing (potem polecenie route nie dziala, tak jakby nie moglo odczytac dnsu). Nie moge pingowac ani po sieci lokalnej ani dalej w internet, od 2.4 i 2.2 chodzila bez problemu. Spotkal sie moze ktos z takm problemem?

Sieciowka Realtek 8139c i 8139d, nie dziala ani ta ani ta. Sterownik 8139too jako modul i probowany jako wkompilowany na stale.

Z gory dzieki za jakakolwiek odpowiedz, wiem ze 2.6 jest w fazie testow ale znajomemu chodzi ta sieciowka, nie wiem co moze byc problemem u mnie.
Kamil 'czemu' Bista
czemu(malpek)rotfl(kropek)tc