Re: [OT] Netykieta (było: Re: polonizacja w unstable)

Witam!

Akurat 14-08-2003 (czwartek) o godz. 01:37 Michał Byrecki napisał(a):

> Podejdź z innej strony - jak mu się nie bedzie odpisywać, to może sobie
> pójdzie. A rtfm.bsdzine.org i tak nie przeczyta, bo on wie lepiej...
No tak! Tylko że wciąż ktoś odpowiada Bieniowi na te jego posty w
przypadkowych miejscach przypadkowych wątków (zaadresowane do
przypadkowych osób itd.). Nie chcę się rozpisywać, bo to nie miejsce na
takie dywagacje. Chciałem tylko dać Bieniowi do zrozumienia, że nikt
chyba nie chce mu zrobić krzywdy. Jeżeli jednak dalej będzie lekceważył
zasady (podstawowe!) uczestnictwa w listach dyskusyjnych to zacznie
trafiać do tzw. killfile'a (przynajmniej u mnie), a nie chciałbym tego.
I tylko dlatego (z dobrego serca :)) pozwalam sobie na 'ciągnięcie'
takich tematów, co też nie jest zgodne z netykietą. :(
Przepraszam za to wszystkich czytających tę listę.

Z mojej strony zdecydowanie EOT.

Pozdrawiam
Tomasz Jakub Skrynnyk
--