Fwd: Re: Problem z Apachem

Cześć

Czy ktoś mi może wyjaśnić taką sprawę. Mam uruchomionego Apache i
chciałbym przeglądnać pod przeglądarką katalogi użytkowników. Tylko,
że naprzykład katalog public_html użytkownika kowalski znajaduje sie w
/home/wczasowisko/uzytkownicy/kowalski. Niestety gdy wpisuje w
porzeglądarce adres http://www.majadomena.net/~kowalski to wypisuje mi
coś takiego "You don't have permission to access /~marek/ on this
server." Co muszę zmienić w ustawieniach?
Proszę Was o odpowiedź.

Sprawdz czy masz:
LoadModule userdir_module /usr/lib/apache/1.3/mod_userdir.so

Dodaj/zmien taka sekcje:

<Directory /home/*/public_html> # sciezka do katalogow ze strona (/home/wczasowisko/uzytkownicy/*/public_html)
AllowOverride FileInfo AuthConfig Limit
Options MultiViews Indexes SymLinksIfOwnerMatch IncludesNoExec
<Limit GET POST OPTIONS PROPFIND>
Order allow,deny
Allow from all
</Limit>
<Limit PUT DELETE PATCH PROPPATCH MKCOL COPY MOVE LOCK UNLOCK>
Order deny,allow
Deny from all
</Limit>
</Directory>