Re: firewall i blokada adresu internetowego

Witam!

Akurat 11-08-2003 (poniedziałek) o godz. 14:04 PeterMax na Go napisał(a):

>   Chciabym sie dowiedziec czy jest mozliwosc zablokowania konkretnego
>   adresu www (nie IP serwera) na firewallu czy musze koniecznie
>   odpalic jakiegos proxy serwera?

W takim ujęciu nie widzę związku między jednym a drugim :(. A poza tym
zadaj precyzyjne pytanie! Chodzi o zablokowanie dostępu do serwisu
konkretnemu użytkownikowi, całkowite zablokowanie strony? To jest
strona/serwis na zewnątrz (LAN) czy wewnątrz? Chcesz blokować wyjście
czy powrót? Używasz iptables czy ipchains... Jakoś z fusów mi nic nie
wychodzi ;)))

Pozdrawiam
Tomasz Jakub Skrynnyk

--