Uwierzytalnianie SMTP

witam ;)

chcialbym wprowadzic uwierzytalnianie smtp...
gdy ja wlacze w plikach konfiguracyjnych to ladnie nie da sie wyslac
maila bez autoryzacji konta, ale nietety rowniez gdy przychodzi mail z
innego smtp'a, np. interii, to moj serwerek chce autoryzacji od
tamtego... i nie przyjmuje maila bo jej nie uzyska :(

Pytam wiec jak technicznie to rozwiazac.
Ma od zwyklych userow pobierac haslo, a gdy poczta przychodzi z innego
smtp'a na moja domene to przyjac ja bez gadania...

Mam Debiana z Courier'em... ale mile widziane sposoby na inne MTA rowiniez ;)

Pozdrawiam
Pawel B.