Re[2]: samba v3 i WOOLNE przegladanie

Hello Radosław,

Monday, August 11, 2003, 12:10:21 AM, you wrote:

> Dlatego że nie czytasz dokładnie. Nie ma kilka razy w ciągu minuty,
> przynajmniej w logu który właśnie przeczytałem.

Po dlugiej walce pomoglo wylaczenie WINS support ale nadal nie jest to
tak idealnie jak bylo przy sambie v2 :(. Nie moge wpisac adresow ip
maszyn bo one maja adresy dynamicznie przez dhcp - a poza tym na
sambie v2 wszystko smigalo :/

--
Best regards,
 Leaf                            mailto:leaf@cyb3r.org