Re: Woody i SATA

> Witam
> Czy ktoś może udzielić wskazówek jak zainstalować Debiana 3.0 na płycie
> z kontrolerem SATA, a dokładniej Asus P4C800 Delux i hdd Caviar 36GB
> SATA
> Wybieram bf24 rozpoznawanie dysku trwa w nieskończoność, spróbowałem z
> Sarge to samo.
> Pozdrawiam TZ

Sprawdź w co masz wpięte dyski.
Mam identyczną płyte, 3 segaty 120Gb - 2 wpięte w "standartowy"
kontroler, 1 w kontroler Sata Raid ustawiony na ide.
W momencie instalacji (woody z płyty) dyski rozpoznawane są kolejno
jako hda, hdb ..
Instalacja bezproblemowa, później rekompilacja z dodaniem kontrolera
Promise Fastrack.
Jeśli masz dysk wpięty w Raidowy kontroler, faktycznie możesz mieć
problemy podczas instalacji - przepnij na ide sata.

--
Paweł Kowalski
argail@histeria.pl | argail@ats.pl