Re[2]: samba v3 i WOOLNE przegladanie

Hello Michał,

Sunday, August 10, 2003, 11:49:09 AM, you wrote:

> Nie rozumiem. Chwalisz się? Bo chyba nie pytasz o przyczynę problemu,
> skoro nie podajesz co mówią logi, tcpdump i inne.

Zanim wrzuce opis problemu chce sie rozeznac czy problem jest znany -
uprzedzajac na google patrzylem przez kilka godzin.

Wg. mnie logi nic nie mowia - ale dolaczam.
Maszyna nie ma wyjscia na swiat wiec nie ma zadnego firewalla ktory
moglby blokowac (zreszta na sambie v2 smigalo wszystko)

Dolaczam tez plik konfiguracyjny.

Rozumiem, że uzywasz samby v3 i u Ciebie ona smiga?

--
Best regards,
 Leaf                            mailto:leaf@cyb3r.org