Re: [Off-topic] Notebook. Dlugie.

> W komputerze wogole nie dzala twardy dysk (nawet nie wykrywany
> fdiskiem.)
to akurat nic nie mówi, użyj ideinfo.exe
http://ptm2.cc.utu.fi/ftp/hd-cd-fd/tools/ideinfo.exe

> Zadna metoda nie udalo mnie sie wejsc do setup.
> Probowalem [porzez del, F1, F2, F10, alt s, alt ctrl s i
ten komputer nie ma setupu, do obsługi służy program setup.exe
http://www.firmware.com/support/bios/setup.exe

> On ma jedno zlacze 44 kontaktowe zawierajace w sobie zasilanie.
> Czy do takich dyskow sa przejscowki umozliwiajace podlaczenie go
> do typowej karty sterownika i zasilacza np. w komputerze 286, lub 386,
jeśli jest to takie samo złącze jak w "aktualnych" notebookach to
oczywiście, można to kupić w mk-elektronik zaspa ul.J.Pawła II 2
telefon/fax: (058) - 346-39-00, e-mail: mk@mkelektronik.com.pl pod nazwą:
przejściówka do dysku 2,5"

> zeby go sprtawdzic. Tu jedynie w googlach dowiedzalem sie, ze, to
> dysk 40 MB. Gdzie mozna poznac jego geopmetrie
> cyl./head,/sect./l-zone/precomp.
j.w. ideinfo

> Komputer
> ma flppy 1.44 MB. Nie ma w nim CD wiec raczej trudno mowic o
> jakios probach jego pod linuxem.
freesco? instalacja debiana przez sieć (jeśli jest pcmcia)

> Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.

Z Poważaniem
M.Matwiejszyn

--
Maciek Matwiejszyn    maciek(at)limac(dot)gda(dot)pl