Re: list-reply.

Dnia Fri, Aug 08, 2003 at 09:15:35PM +0200, Jacek Politowski napisał(a):

> Sugeruje mi to literówkę w .muttrc
Z przodu zaraz po słowie subscribe miałem jeszcze wpis: pld-users-pl
Było tak, że środkowe wpisy, czyli dla linux-in-pl i dla GUST'u, były
widziane prawidłowo, a dwa zewnętrzne wpisy, czyli dla PLD i Debiana,
nie były czytane przez Mutt'a. Sprawdzę poprawność wpisu dla PLD, bo
jeśli się pomyliłem, to właśnie tu.
Tak, czy inaczej, teraz widzę już literę 'L' przy wiadomościach i adresy
list, z których korzystam. Dziękuję za pomoc.

Pozdrowienia

Wojciech Kaczmarek