list-reply.

W dokumentacji dla Mutt przeczytałem:

Usage: [un]subscribe address [ address ... ]

Wstawiłem w .muttrc następujący wiersz:

subscribe debian-user-polish linux-in-pl GUST-L

W pomocy dla menu programu pocztowego Mutt przeczytałem:

L           list-reply             opowiedz na wskazaną listę pocztową

Gdy wciskam 'L' wyświetany jest komunikat:
Nie znaleziono list pocztowych!

Jednak dzieje się tak, gdy chcę odpowiedzieć na list z
debian-user-polish.
Gdy chcę odpowiedzieć na listy z GUST-L i linux-in-pl, wówczas w polu
'To:' wyświetalne są odpowiednie adresy.

Proszę o radę, co jeszcze powinienem zrobić, aby stosować się do wymogów
debian-user-polish.

Pozdrowienia

Wojciech Kaczmarek