Re: [OT] Biorę przykład.

Jacek Politowski napisał.
> Proszę bardzo. Netykieta:
> * Odpowiadaj _zawsze_ *pod* cytatem!
> * Wycinaj sygnaturki/podpisy cyfrowe/reklamy/stopki przy odpowiedzi.
> * Tnij niepotrzebne cytaty.  Zostawiaj tylko fragmenty  _niezbędne_
>   do przypomnienia o co chodzi w danym wątku - te, do których
>   bezpośrednio odnosi się Twoja wypowiedź.
Witam.
Moze ja bym jeszcze zaproponowal, zeby na koncu
wiadomosci w ostatnim wierszu przed sygnaturka wstawic
delimeter czyli 2 minusy i spacja. Niektore programy pocztowe
reaguja na niego i przt odpowiadaniu automatycznie obcinaja sygnaturke
nawet jezeli jest dluga i po niej przerozne reklamy. Niedawno taka
poropozycja pojawila sie w FLUG-u i ja zaproponowalem zeby, to
dolaczyc do regulaminu.
--
  ^ spacja konczaca powyzszy delimeter (tu niewidoczna.)
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.