Re: Start Gnoma, dostęp do ntfs i ... nie, nie, tylko nie DOSEMU

On Fri, 08 Aug 2003 08:30:31 +0200
pan_wilk <pan_wilk@yahoo.co.uk> wrote:

> Można kożystać z freedos'a :)
Spróbuj, życzę powodzenia. Próbowałem 2 lata temu, i był tak
niedorobiony, że poważniejsze softy nie chciały na nim chodzić.
Naprawdę, imo szkoda czasu. Jeżeli w przeciągu dnia uda ci się zmusić do
pracy soft do pracy na freedosie (co niekoniecznie musi się udać tak
szybko), to przekalkuluj ile czasu potrzebujesz na zarobienie owych
30...40 złotych na licencję na Win95. Przelicz na stawki na godzinę i
odpowiedź jest prosta. :>

Michał Byrecki