Re: Start Gnoma, dostęp do ntfs i ... nie, nie, tylko nie DOSEMU

W liście z czw, 07-08-2003, godz. 21:09, Robert Mońka pisze:

> 3) Tradycyjnie już proszę o kontakt osoby potrafiące uczynić pracę z
> dosemu przyjazną. Chodzi głównie o pliterki w mazovi, dużego fonta pod
> X-y, i zawieszanie konsoli. Zaczynam mieć wątpliwości czy ktokolwiek w
> polsce używa dosemu i jest z niego zadowolony.

Używam.
Duże, ładne fonty - xfonts-terminus-dos, ale polskie znaki tylko CP852.
Jesli koniecznie musi być mazovia, to o ile pamiętam pakiety są w
dystrybucji PLD. Zawieszanie konsoli, tylko jeśli korzystałem z freedos.
Teraz używam dr-dos'a (drdos-hdimage-eval-7.03-2.i386.rpm, chyba ze
starej Caldery) i wszystko jest OK.

Pozdrawiam
Bartek