Re: [OT] Re: HTB dport range

Witam!

Akurat 07-08-2003 (czwartek) o godz. 16:49 bieniu napisał(a):

> hello
>
> brawo dla kolegi !!!
> w koncu ktos rozumie o co chodzi
>
> bierzcie przyklad sztywniaki i podzielcie sie wiedza !

Człowieku! Czy ty sie czasem nie zapominasz? Zwykle nie zabieram głosu w
wątkach OT, ale tym razem... Przejrzałem Twoje posty z ostatniego okresu
i widzę, że nie potrafisz i nie chcesz przyswoić sobie podstawowych
wzorców zachowań. Łamiesz wątki, odpowiadasz nad cytatami (które
zostawiasz w całości!!!) i jeszcze pozwalasz sobie na takie "kwiatki",
jak ten powyżej! Zastanów się. Nie jestem pierwszą osobą, która zwraca
Ci uwagę na te  rzeczy, a to chyba o czymś świadczy. A jeżeli nie podoba
Ci się towarzystwo, to je zmień i tyle. Bo jak tak dalej pójdzie to
większość z nas będzie przechowywała Twoje posty w /dev/null.

Pozdrawiam
Tomasz Jakub Skrynnyk

--
Linux Registered User #277542 | http://lab02.host.sk | GG: 136500