Re: Start Gnoma, dostęp do ntfs i ... nie, nie, tylko nie DOSEMU

On 07 Aug 2003 21:09:54 +0200
Robert Mońka <robert.monka@eliko.com.pl> wrote:

> 2)mój wpis w fstab to :
[ciach]
> Jak mogę sprawić, żeby użytkownik moniek mógł skopiować plik i później
> go EDYTOWAĆ. W tej chwili nawet jak skopiuje plik to dostaje on prawa
> tylko do odczytu.
man mount->parametr umask, dorzuć jeszcze showexec,quiet - bedzie lepiej
wyglądało ;)

> 3) Tradycyjnie już proszę o kontakt osoby potrafiące uczynić pracę z
> dosemu przyjazną. Chodzi głównie o pliterki w mazovi, dużego fonta pod
> X-y, i zawieszanie konsoli. Zaczynam mieć wątpliwości czy ktokolwiek w
> polsce używa dosemu i jest z niego zadowolony.
Próbowałem, ale do dosemu i tak trzeba mieć licencję na DOSa, więc
lepiej kupić za 30 złotych na allegro licencję i szkoda sobie dosemu
tyłek zawracać.

Michał Byrecki