Re: debian, polpak i wireless na urządzeniach D-Link

W liście z czw, 07-08-2003, godz. 18:31, Rafal Plesniak pisze:
> Czy ktos ma jakies doswiadczenia w uzywaniu serwera pod debianem (dhcp,
> router, maskarada, ftp itp) i urządzen firmy D-Link? Oczywiscie nie mam
> watpilosci ze serwer z debiane bedzie stabilny, ale insteresuje mnie co
> przegapilem.
> Urzadzenia to
> DWL-900AP+
> DWL-520+

Jakis czas temu sie tym interesowalem.Mozesz miec klopot z ta karta.
Po dwoch dniach kopania w googlach znalazlem informacje, ze istnieje
binarka, obslugujaca ta karte, kapilowana gcc3.3. Dziala podobno zle,
nie wstaje czasami, zrywa polaczeni itp. Generalnie dlink sie od linuksa
odcial w przypadku tej karty. Gdzis mi jeszcze smignela informacja, ze
istnieje projekt napisania sterownikowpod ta karte, nawet kojarze link
do jakiegos cvsa, ale temat umarl, wiec przeslate,m sie interesowac.

Michał <ryjek38@poczta.onet.pl>