debian, polpak i wireless na urządzeniach D-Link

Czy ktos ma jakies doswiadczenia w uzywaniu serwera pod debianem (dhcp,
router, maskarada, ftp itp) i urządzen firmy D-Link? Oczywiscie nie mam
watpilosci ze serwer z debiane bedzie stabilny, ale insteresuje mnie co
przegapilem.
Urzadzenia to
DWL-900AP+
DWL-520+
jakies tam swithe do slania po bloku.
Teraz pod debiankiem
- Maskarada to rozumiem jak zrobic
- statyczny DHCP tez umiem
- obluga AP z poziomu www wiec poza tematem
- ograniczenie transferu tez ostatnio bylo poruszane chociaz do konca nie
rozwiazano tematu ;-)

Tylko teraz tak... nigdy nie korzystalem z polpaku frame/relay... jak to sie
konfiguruje? i czy w jakis sposob moge za pomoca debiana monitorowac ruch w
sieci na poszczegolnych acces pointach, transfer uzytkownikow no i wykrywac
ewentualne zwisy tych urzadzen.

Dzieki za podpowiedzi nawet z google ktore przegapilem ;-)
Pozdrawiam
ps, Jesli ktos ma dodatkowo jakies sugestie odnosnie urzadzen bezprzewodowych
to rowniez bede wdzieczny za przeslanie na priv.
Rafal Plesniak
R.Plesniak@jaworzyna.org
rafple@interia.pl
http://www.jaworzyna.org