zmaian w menu KDE?

 wczoraj (badz dzisiaj, nie pamietam bo nie spalem;-) zapuscilem sobie upgrade
mojego sida i nagle okazalo sie ze z KDE-owego menu wyparowaly mi programy.
przez chwile spanikowalem ze byl jakis popsuty pakiet i usunal mi pare
programow. z menu zniknelo office - databases - sql navigator chocby, a ze
bylem podczas pracy nad jedna baza wkurzylo mnie to strasznie. odpalilem
konsole i okazalo sie ze wszystko jest na miejscu. z taskbara nie chcialy sie
odpalic: xchat, mozilla. i nagle zrozumialem ze widocznie dokonano zmian w
ukladzie menu. gdzies, jak przez mgle, dochodzilo do mnie ze bylo cos o
takich zmianach na DWN (pozdrawiam tlumaczacych:-) ale nie moge sobie dobrze
przypomniec o co chodzilo. czy ktos ma/mial podobna zabawe? czy moze to po
prostu ja mam takie nieszczescie? :-)

--
 Emil Oppeln Bronikowski, rude & hideous | 2.4.20 i686 GNU/Linux
 hideous, adjective: grossly offensive to decency or morality