Polskie znaczki w xtermach

Witam.

Skoro ostatnio na liście pojawia się temat ogonków postanowiłem
i ja coś się dowiedzieć.
Mianowicie chodzi o polkie krzaczki w xterm, rxvt, wterm i inne.
Nie mogę ustawić krzaczków dla użytkownika.
Jeżeli daje wpis w /etc/X11/app-
defaults/XTerm "XTerm*font: "nazwa fontu"" jest OK.
Jeżeli odpalam xterma, lub wterma z parametrem -fn "nazwa
czcionki" też jest OK.
Gdy grzebie w plikach ~/.Xdefaults lub ~/.Xresources nie
przynosi to żadego efektu.
Czy soś robię nie tak, czy w debianku gdzieś indziej się
ustawia ??

Jakie wpisy ewentualnie ustawić by krzaczki pojawiły się też w
wterm, rxvt i tym podobnych.
Wyczytałem gdzieś, że niegtóre korzystają z wpisów dla xterma
lub rxvt.

Pozdrawiam.

"Kto pierwszy, ten lepszy!" - słodka zemsta Elizabeth Hurley...
Od 1 sierpnia w kinie! < http://film.wp.pl/p/film.html?id=2043 >