Re: polskie znaki pod X

On Thu,  7 Aug 2003 00:26:11 +0200, Krzysztof Krupa wrote:

> To nie da sie nic z tym zrobic?

Da się, tworzyć zgodne ze standardami strony.
Czyli w przypadku archiwów poczekać aż administratorzy aktualizują pakiet
mhonarc.

> A jakos wczesniej mi sie udalo, tylko w glowie pustka...jak?

Nie mam pojęcia, może mozilla ma jednak jakiś przełącznik do obsługi
pewnych niestandardowych encji, ale włączyć to przypadkiem byłoby chyba
trudno.

--
Michał Politowski -- mpol@charybda.icm.edu.pl
Warning: this is a memetically modified message