Re: polskie znaki pod X

Dnia Thu, Aug 07, 2003 at 02:15:04AM +0200, Maciej Kasprzyk napisał(a):
> W tej chwili nie mam zainstalowanego xfs (oraz xfs-xtt)
> Section "Files"
>       FontPath    "unix/:7100"                 # local font server
Jeśli nie uruchomiłeś serwera fontów to zakomentuj powyższy wiersz.
W razie czego można jeszcze wygenerować czcionki samemu i dopisać
ścieżki do nich w pliku XF86Config(-4) lub do pliku config w definicji
catalogue= ... dla serwera fontów.
Ja wziąłem kiedyś starszą płytę z LinuxPlus i tak zrobiłem.

P.S. Gdy wybieram w moim programie pocztowym opcję Odpowiedz Grupie, to
pojawia się adres Twój a nie grupy. Sprawdź ustawienia. Przy innych
nadawcach wszystko działa właściwie.

Pozdrowienia

Wojciech Kaczmarek