Re: polskie znaki pod X

On Wed,  6 Aug 2003 23:19:45 +0200, Maciej Kasprzyk wrote:
[...]
> Prawie działa - prawie to znaczy mozilla działa zupełnie poprawnie, ale
> wszystko poza mozillą wyświetla poprawnie jedynie znak "ó" oraz "Ó" ...
> bardzo dziwne. (np Eterm, edytory tekstu oraz wszelkie okienka typu
> "Settings")

Zaraz, powoli, od początku. Co działa a co nie? Mozilla podobno działała już wcześniej.
Problemy są w końcu z wyświetlaniem czy z klawiaturą?
Czy np. Eterm wyświetla polskie litery a tylko nie pozwala ich wprowadzać, czy wyświetla
zamiast nich coś innego ale pozwala je wprowadzać?
Bo to są bardzo różne sprawy.

> Za pomocą polecenia switch ustaliłem font na verdanę w kodowaniu iso-8859-2

Jakiego polecenia switch?

--
Michał Politowski -- mpol@charybda.icm.edu.pl
Warning: this is a memetically modified message