Re: polskie znaki pod X

On Wed, 6 Aug 2003 22:03:36 +0200
"Maciej Kasprzyk" <kapustka3@poczta.onet.pl> wrote:

> Znacznie większym problemem jest to, że nie jestem w stanie uzyskać
> polskich liter z klawiatury - wiem wiem, powiecie "to znaczy że
> zainstalowałeś fonty ale nie ustawiłeś układu klawiatury" ... niestety
> jako układ klawiatury podaję "pl" (a potem "PL") - dla pewności
> sprawdziłem plik konfiguracyjny.
>
> Klawiatura całkowicie nie reaguje na np. "AltGr + a"
A gdzie nie reaguje? Bo np. może nie reagować w jakimś syfiastym
terminalu, który ignoruje wprowadzane polskie znaki.
Ja mam tylko takie opcje, i wszystko chodzi cacy... co zresztą widać.
        Option          "CoreKeyboard"

        Option          "XkbRules"      "xfree86"
        Option          "XkbModel"      "pc104"
        Option          "XkbLayout"     "pl"

> chyba zostanę wyrzucony z listy : )
Nie przeze mnie. Ale każdy z nas ma inny system - pomyś co by było,
jakby każdy, zaczął tu listować swoje pakiety? Żadnego pożytku, tylko
bałagan się robi. Znaczy, fajnie, że jesteś 'myślący' a nie
'użyszkodnik', ale nie rób bałaganu.

Michał Byrecki